Emilia Kaikkonen valmentaa Etelä-Vantaan Ratsastuskoululla.

Tällä lomakkeella voit ilmoittautua Emilia Kaikkosen kouluratsastusvalmennuksiin syyskaudella 2017. Ilmoittautuminen on sitova, esteen sattuessa hankithan tilallesi toisen osallistujan. (Voit myös tiedustella ratsastuskoululta, jos joku jonottaa valmennuspaikkaa)

Valmennukset ryhmien määrästä riippuen klo 9-20 välillä. Valmennukset kolmen hengen ryhmissä, kesto 60min. Ratsastuskoulu jakaa ryhmät toiveiden ja tason mukaan. Jos joku tietty aika ei sinulle sovi, niin kirjoita siitä lisätietokenttään! EVR-seura sponsoroi jäseniensä osallistumismaksusta 5e kahden valmennuksen osalta per kausi, lisätietoja seura@etelavantaanratsastuskoulu.com.

Valmennuksen hinta 65euroa/ratsastaja. (Omalla hevosella 50e) Valmennuksista lähetetään lasku sähköpostitse. Maksamatta jättäminen ei ole sama asia kuin peruutus, hankithan tilallesi toisen osallistujan jos et pääse tulemaan.

Nimi:
Puhelinnumero: (alaikäiseltä huoltajan)
Sähköposti (vahvistusta varten)
Valmennukset, joihin osallistun:
10.9.2017
23.9.2017
20.10.2017
1.11.2017
2.12.2017
Hevostoiveeni (jos en tule omalla)
Lisätietoja:

Ratsastuskoulu pidättää oikeudet kaikkiin muutoksiin.