Kausipaikkatiedustelu

Jos olet kiinnostunut aloittamaan ratsastuksen Etelä-Vantaan Ratsastuskoululla, voit tiedustella vapaita kausipaikkoja tällä lomakkeella.

Kausipaikkalista ei päivity reaaliaikaisesti, joten lopullinen vapaiden paikkojen tilanne selviää kun olet yhteydessä. Voit toki myös soittaa puhelinpäivystykseen (arkisin klo 14.30-15.00 numerossa 044 9820172) tai laittaa sähköpostia toimisto (a) etelavantaanratsastuskoulu.com.

Nimeni:
Sähköpostiosoite:
Puhelinnumero:
Ikä:
Ratsastuskokemukseni:
Minulle sopivat ajankohdat:
Muuta huomioitavaa:

Lähetettyäsi lomakkeen tarkistamme sinun tasoasi ja ajankohtatoiveitasi vastaavat tunnit ja niiden mahdolliset vapaat paikat. Vastaamme sähköpostiisi mahdollisimman pian.

HUOM! Tiedoksi: Ratsastuskoulun kausimaksut hoidetaan Hopotin kautta, varausmaksua lukuunottamatta. Jos yhteystietosi muuttuvat (puhelinumero, sähköposti) niin muistathan AINA ilmoittaa siitä ratsastuskoululle ja päivittää tiedot myös hopotiin. Maksettuja kausimaksuja ei palauteta mikäli päätät lopettaa ratsastuksen kesken kauden. Halutessasi voit itse myydä käyttämättä jääneet tunnit jollekin toiselle ratsastajalle. Varausmaksu 150e lähetetään sähköpostiin vahvistukseksi kausipaikasta. Tämä on osa varsinaista kausipaikkamaksua.

KAUSIPAIKKAEHDOT: Kausipaikka on varattu koko kaudelle, ilmoittautuessasi kaudelle sitoudut maksamaan koko kauden. Mikäli lopetat kesken kauden voit myydä tuntisi toiselle saman tasoiselle ratsastajalle. Ratsastustunnin peruminen tulee tehdä Hopotin kautta 12h ennen tunnin alkua. Ajallaan peruutetun tunnin korvausaika on peruutuskuukausi + kaksi seuraavaa täyttä kuukautta. Äkillisissä sairauskohtauksissa annetaan tallikortti lääkärintodistusta vastaan. Tuntien korvaamisesta ei peritä erillistä maksua. Peruuttamattomia, myöhässä peruutettuja tai käyttämättä jääneitä tunteja ei korvata edes lääkärintodistusta vastaan. Kausipaikkaa jatketaan seuraavalle kaudelle automaattisesti. Ratsastuskoulu tiedottaa kauden vaihtumisesta ja nettisivuille aukeaa lomake, jolla voi halutessaan lopettaa seuraavan kauden kausipaikan määräajan puitteissa, jos ei tahdo jatkaa seuraavalle kaudelle. Varausmaksu 150e lähetetään sähköpostiin vahvistukseksi kausipaikasta. Tämä on osa varsinaista kausipaikkamaksua. Varausmaksun maksamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kauden peruuttaminen, muistathan siis olla yhteydessä jos et pystykään ottamaan paikkaa vastaan. Ratsastuskoululla on oikeus periä varausmaksu myöhässä ilmoitetuista lopetuksista. Loput kausipaikkamaksut laskutetaan kahdessa erässä Hopotin kautta.

*Olen lukenut kausipaikan varausta ja maksua koskevat ehdot ja hyväksyn ne. Alle 18-vuotiaalla lomakkeen täyttää huoltaja.Etelä-Vantaan Ratsastuskoulu pidättää oikeudet kaikkiin muutoksiin.
*Hyväksyn rekisteri- ja tietosuojaselosteen ehdot
*Olen huolehtinut, että ratsastajan tiedot ovat Hopotissa ajantasalla sisältäen puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen sekä ICE-yhteystiedot.