Tällä lomakkeella voit ilmoittautua kausipaikalle syyskaudelle 2021. Vahvistathan paikkasi 16.5.2021 mennessä.

Jos olet uusi ratsastaja, sovithan sopivasta ryhmästä ensin soittamalla puhelinpäivystykseen tai laittamalla sähköpostia. Näin varmistat, että ryhmässä on vapaita paikkoja. Tämän jälkeen voit täyttää lomakkeen.

Ratsastajan koko nimi:*
Sähköposti:*
Puhelinnumero:*

HUOM! Ratsastuskoulun kausimaksut hoidetaan Hopotin kautta, varausmaksua lukuunottamatta. Jos yhteystietosi muuttuvat (puhelinumero, sähköposti) niin muistathan AINA ilmoittaa siitä ratsastuskoululle ja päivittää tiedot myös hopotiin. Maksettuja kausimaksuja ei palauteta mikäli päätät lopettaa ratsastuksen kesken kauden. Halutessasi voit itse myydä käyttämättä jääneet tunnit jollekin toiselle ratsastajalle. Ei-kausiasiakas maksaa tunneista irtotunnin ja kausitunnin välisen erotuksen tallille.Varausmaksu 150e lähetetään sähköpostiin vahvistukseksi kausipaikasta. Tämä on osa varsinaista kausipaikkamaksua.

Ryhmä(t), joissa aloitan/jatkan kevätkaudella:
Maanantai 18-19
Lauantai 14-15
Lauantai 16-17

KAUSIPAIKKAEHDOT:

Syyskaudella 2021 ratsastustuntien hinnat: normaali 8 hengen ryhmä 40e/tunti ja pienryhmä 53e/tunti.

Syyskausi alkaa 2.8.2021 ja päättyy 31.12.2021.

TI - TO tunteja yhteensä 22kpl, LA tunteja 20kpl, MA ja PE tunteja 21kpl. Kausipaikkalaskusta lähetetään varausmaksulasku 150e vahvistukseksi hyväksytystä kausipaikkahausta. Ensimmäinen varsinainen erä erääntyy 20.7.2021 sekä toinen erä 20.8.2021.

Kausipaikka on varattu koko kaudelle, ilmoittautuessasi syyskaudelle sitoudut maksamaan koko kauden. Mikäli lopetat kesken kauden voit myydä tuntisi toiselle saman tasoiselle ratsastajalle. Irtotuntiratsastaja maksaa kausipaikastasi kausipaikan hinnan sekä irtotuntihinnan erotuksen. Ratsastustunnin peruminen tulee tehdä Hopotin kautta 12h ennen tunnin alkua tai tekstiviestitse ennen kyseisen päivän puhelinpäivystyksen alkua eli arkisin klo 14.30 mennessä, ellei tapahtuman erityisehdoissa ole muuta mainittu. Ajallaan peruutetun tunnin korvausaika on peruutuskuukausi + kaksi seuraavaa täyttä kuukautta. Tuntien korvaamisesta ei peritä erillistä maksua. Peruuttamattomia, myöhässä peruutettuja tai käyttämättä jääneitä tunteja ei korvata edes lääkärintodistusta vastaan. Varausmaksun maksamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kauden peruuttaminen, muistathan siis olla yhteydessä jos et pystykään ottamaan paikkaa vastaan.

Alaikäisen ratsastajan osalta lomakkeen täyttää huoltaja. Huoltaja merkitsee laskutussähköpostikseen oman sähköpostiosoitteensa ja alle yhteystiedoksi omat yhteystietonsa. Kausipaikalle ilmoittautuvan ratsastajan tulee rekisteröityä hopotiin omalla nimellään ja tarkistaa, että hopotissa yhteystiedot ovat ajantasalla, hopotin sekä tallin mahdolliset muut laskut lähetetään hopotissa ilmoitettuun sähköpostiin.

*Olen lukenut kausipaikan varausta ja maksua koskevat ehdot ja hyväksyn ne. Alle 18-vuotiaalla lomakkeen täyttää huoltaja.Etelä-Vantaan Ratsastuskoulu pidättää oikeudet kaikkiin muutoksiin.
*Hyväksyn rekisteri- ja tietosuojaselosteen ehdot
*Olen huolehtinut, että ratsastajan tiedot ovat Hopotissa ajantasalla sisältäen puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen sekä ICE-yhteystiedot.
Muuta huomioitavaa
Alaikäiseltä huoltajan nimi + puhelinnumero: