Junioritoiminta

Kerhotoiminta

Heppakerho alkaa 18.4.2024!

**********************

EVR ry järjestää yhteistyössä Etelä-Vantaan Ratsastuskoulun kanssa hevosaiheista kerhoa joka toinen tiistai klo 18.30-20. Heppakerhosta vastaa vaihtuvat ohjaajat.

Heppakerho on tarkoitettu ensisijaisesti alakouluikäisille lapsille, joilla on jonkin verran tai ei lainkaan kokemusta hevosten kanssa toimimisesta. Jokainen kerhokerta sisältää liikunnallisia leikkejä, teoriaa sekä hevosten kanssa puuhailua.

Kerhotoiminnassa mukana olevalla tulee olla soveltuva tapaturmavakuutus omasta takaa.

Kerhossa opetellaan hevosen perushoitoa, varusteiden putsausta, erilaisten varusteiden laittoa hevosille ja muita hyödyllisiä 6hevostaitoja. Ohjelmassa on myös erilaisia hevosaiheisia leikkejä ja askarteluja sekä Heppakerholaisille suunnattuja kilpailuja.

Tervetuloa oppimaan uusia hevostaitoja ja tapaamaan muita heppahöperöitä!

Lisätietoja: seura(at)etelavantaanratsastuskoulu.com