Kesä 2024

Ratsastuskoulu viettää kesälomaa 1.7.- 21.7.2024 välisen ajan.

Omahevosviikko 22.-28.7.2024

Omahevosviikko ratsastuskoulun kausiasiakkaille (ikäraja 15v (täytettävä samana vuonna), ratsastavan aikuisen kanssa voidaan sopia erikseen). Varaa itsellesi yksi hevosista käyttöön viikoksi, hinta 350€/8 tuntia ratsastusta ja rajaton määrä maastakäsittelyä ja hengailua.

Nämä ratsastukset tapahtuvat itsenäisesti, pääasiassa kentällä kouluratsastuksen merkeissä, mutta muutamille päiville merkataan myös esteiden käyttömadollisuus, jolloin saa hypätä itsenäisesti (toki valvotusti). Esteitä on kuitenkin rajoitettu määrä per hevonen, eli ratsastajat tekevät hevoselle liikuntasuunnitelman viikoksi. Takalenkillä saa maastoilla yhdessä kaverin kanssa.

Viikolla on myös mahdollisuus pidempiin maastolenkkeihin ohjaajan kanssa. Pidemmistä maastolenkeistä veloitamme hinnan 36€/tunti tai 65€/2 tuntia.

Itsenäisen ratsastuksen voit muuttaa myös 30-60min yksityistunniksi maksamalla opetuksesta hinnan (30min 50€, 60min 100€).

Kerätkää vaikka oma pieni porukka, varatkaa lempihevosenne ja ratsastakaa aina porukalla! Tallilla voi viettää pienimuotoista päiväleiriä kaveriporukalla :)

Ilmoittautumislomake löytyy täältä.
Lomake aukeaa 25.11.2023 klo 8.00.