Kesäleirit 2024

Kesäleirit:

Kesäleireistä saa myös sisaralennuksen 50€!

Kaikista leireistä lähetetään varausmaksu 150€ heti ilmoittautumisen jälkeen. Loppulasku lähetetään maaliskuuhun mennessä ellei muuta sovita. Varauslaskua ei palauteta ellei leiri peruunnu järjestäjän puolelta.

YLEISLEIRI
3.6.-7.6.2024

540€/ 5 päivää

Tervetuloa Etelä-Vantaan ratsastuskoulun kesäleireille!

Päiväleiri on suunnattu 10-15 vuotiaille lapsille, jotka osaavat ratsastaa kaikki askellajit ilman taluttajaa. Tällä leirillä opetellaan ratsastuksen lisäksi hevosten hoitoa ja sitä, millaista olisi vaikka omistaa oma hevonen joskus! Leiriläiset saavat omat hoitohevoset, joiden kanssa pääsee harjoittelemaan oppeja käytännössä. Suoritamme yhtenä leiripäivänä hoitomerkit ja lisäksi pääsemme harjoittelemaan hevosten kanssa maasta käsin asioita.

-sekä kaikenlaiseen muuhunkin mukavaan puuhaan ja leikkiin!

Leiri on viisi päiväinen ja alkaa joka aamu klo 9 ja päättyy klo 16.30. Talli aukeaa klo 7, ja tallille saa tulla aikaisemmin odottamaan leirin alkamista leiritilaan.

Leiritilasta löytyy jääkaappi, mikro, pieni pakastin sekä vedenkeitin. Näitä saa käyttää vapaasti, jos tulee esimerkiksi aamulla jo aikaisemmin syömään aamupalaeväitä tai jää iltapäivällä odottamaan kyytiä ja haluaa ottaa välipalaa mukaan.

Leirillä tarjotaan lounas ja pientä välipalaa kaikille leiriläisille ja tietenkin juotavaa on aina tarjolla.

Leiriviikolla on aamupäivisin avoinna myös kioski, mistä saa ostaa jotain pientä, kuten jäätelöä, limua, karkkia tai sipsiä.

Leirille mahtuu mukaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Mukaan pääset ilmoittautumaan tästä!

Leiriläiset on vakuutettu ratsastuskoulun toimesta ja vakuutus kuuluu leirihintaan.

YLEISLEIRI 2
10.6.-14.6.2024

540€/ 5 päivää

YÖLEIRI
17.6.-20.6.2024

540€ / 4 VRK

Tervetuloa Etelä-Vantaan ratsastuskoulun kesäleireille!

Yöleiri on suunnattu 10-15 vuotiaille lapsille, jotka osaavat ratsastaa kaikki askellajit ilman taluttajaa. Tällä leirillä opetellaan ratsastuksen lisäksi hevosten hoitoa ja sitä, millaista olisi vaikka omistaa oma hevonen joskus! Leiriläiset saavat omat hoitohevoset, joiden kanssa pääsee harjoittelemaan oppeja käytännössä. Suoritamme yhtenä leiripäivänä hoitomerkit ja lisäksi pääsemme harjoittelemaan hevosten kanssa maasta käsin asioita.

-sekä kaikenlaiseen muuhunkin mukavaan puuhaan ja leikkiin!

Leiri on kestää maanantaista torstaihin ja tällä leirillä on mahdollisuus yöpyä tallin leiritilassa!

Leirillä tarjotaan aamupala, lounas, välipalaa, päivällinen sekä iltapala.

Leiriläisillä on ohjaaja vuorokauden ympäri.

ALKEISLEIRI
24.6.-28.6.2024

540€ / 5 päivää

Alkeisleiri on tarkoitettu ratsastuksen aloittaville. Leirille tullessa sinulla ei tarvitse olla kokemusta hevosista tai ratsastuksesta ollenkaan.

Tällä leirillä ratsastamme 1h päivässä jonka lisäksi meillä on tunti teoriaa ja toinen tunti, minkä aikana tutustumme talliin ympäristönä, opettelemme tallien yleisiä sääntöjä, tutustumme hevosiin ja poneihin eläiminä, opettelemme taluttamaan, harjaamaan sekä varustamaan hevosia. Leirillä on mahdollisuus suorittaa hoitomerkki.

Leiriläisillä on mukana ratsastuksenopettajan lisäksi leiriohjaaja, joka myös auttaa ja järjestää päivällä leikkejä ja ohjaa lounaalle. Ratsastuksessa kaikille on omat taluttajat ja avustajat hevosten kanssa.

Leiri alkaa joka aamu klo 9 ja päättyy klo 16.30. Talli aukeaa klo 7, ja tallille saa tulla aikaisemmin odottamaan leirin alkamista leiritilaan.

Leirillä tarjotaan lounas kaikille leiriläisille ja tietenkin juotavaa on aina tarjolla.

Leirille mahtuu mukaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Pääset ilmoittautumaan mukaan leirille tästä!

Ratsastuskoululta löytyy tarvittaessa kypäriä lainaan. Suosittelemme varaamaan tyköistuvat ja joustavat housut, kannalliset kengät sekä sormikkaat. Suosittelemme myös turvaliiviä. Ratsastuskoululla on muutamia turvaliivejä lainaksi. Huomaathan että lainavarusteissa kokoja on rajoitetusti.

PONIPUUHALEIRI 29.7.-2.8.2024

480€/ 5 päivää

Tervetuloa Etelä-Vantaan ratsastuskoulun kesäleireille!

Ponipuuhaleiri on suunnattu ala-asteikäisille lapsille. Aiempaa kokemusta hevosista tai ratsastustaitoa ei tarvita. Leirin sisältö painottuu hevosten kanssa toimimiseen muutoin kuin ratsain. Leiri sisältää paljon puuhailua hevosten kanssa maasta käsin (mm. taluttamista, hoitamista, agilitya, varustamista ja muita hevostaitoja). Leiriläiset pääsevät joka päivä myös hevosen selkään. Ratsastus toteutetaan puolen tunnin leikkitunteina, ja ratsastajilla on tarvittaessa taluttajat.

Hevosten kanssa toimimisen lisäksi leirillä luetaan hevoskirjaa, tehdään luovia toimintoja kuten väritetään, piirretään ja askarrellaan, hypitään keppariesteitä ja tehdään muuta mukavaa.

Leiri on viisi päiväinen ja alkaa joka aamu klo 9 ja päättyy klo 16. Talli aukeaa klo 7 ja tallille saa tulla aikaisemmin odottamaan leirin alkamista leiritilaan.

Leirillä tarjotaan lounas ja pieni välipala kaikille leiriläisille
ja tietenkin juotavaa on aina tarjolla.

Leirille mahtuu mukaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.
Mukaan pääset ilmoittautumaan tästä!

Leiriläiset on vakuutettu ratsastuskoulun toimesta ja
vakuutus kuuluu leirihintaan.

Tervetuloa tekemään ikimuistoista leirikesää ihanien hevosten ja ponien kanssa!