Etelä-Vantaan ratsastajat ry:n jäsenedut

Etelä-Vantaan ratsastajat ry:n jäsenenä saat SRL:n etujen lisäksi myös muita etuja:

Tuki valmennusklinikoihin osallistumisesta

Valmennusklinikalla tarkoitetaan muita este- tai kouluvalmennuksia kuin ratsastuskoulun omia este- ja kouluvalmennusryhmiä
    Tuen suuruus 5 €/valmennus (2 krt kevätkaudella ja 2 krt syyskaudella), valmennuksen ei tarvitse olla EVRK:n järjestämä
    Tuki koskee myös ratsastuskoulun ulkopuolisia seuran jäseniä
    Tukea haetaan valmennustuki-lomakkeella. Lomake on auki tuen hakemista varten 1.6. - 30.6. (kevätkauden valmennukset) ja 15.11. - 15.12. (syyskauden valmennukset). Muina aikoina ei tukea voi hakea. Lomakkeen täyttämisen jälkeen tulee lähettää maksukuitti valmennukseen osallistumisesta (verkkopankkikuitti tai paperinen skannattu kuitti valmennuksen järjestäjältä) sähköpostilla seura (at) etelavantaanratsastuskoulu.com. Jos kuittia ei ole saatavilla, myös osallistujalista kelpaa.

Mikäli seuraa edustava ratsukko sijoittuu ensimmäiseksi ulkopuolisissa kisoissa, seura maksaa ratsukon ilmoittautumis- ja lähtömaksun (pois lukien arvosteluperusteet A.0 ja A.1) seuraavasti:

• Tuen suuruus max 50€/kilpailu. Edellytyksenä on, että luokkaan on osallistunut vähintään yhdeksän ratsukkoa.
  • Tukea voi saada enintään kolmista kisoista per kausi (kevät- ja syyskausi).
  • Tukea haetaan kilpailutuki-lomakkeella. Lomake on auki tuen hakemista varten 1.6. - 30.6. (kevätkauden kisat) ja 15.11. - 15.12. (syyskauden kisat). Lomakkeen täyttämisen jälkeen tulee lähettää mahdolliset liitteet (esim. kuitti maksusta) sähköpostilla seura (at) etelavantaanratsastuskoulu.com.

Seuran kilpailevilla ratsukoilla on mahdollista lainata seuran logolla varustettuja satulahuopia ja loimia

Seura maksaa toimihenkilölisenssejä seuran aktiivijäsenille. Hakemukset käsitellään tapauskohtaisesti

Yhteistyökumppaneiden edut löytyvät täältä